
خوب خوب خوب.جهت ثبت در تاریخ اومدم بنویسم که از پریروز ویروس گوارشی امسال را هم گرفتم و با وضعیت گلاب به روتون دست به گریبان بودم و امتیاز این مرحله را هم از دست ندادم! اول پسرچه و بعد پسرک و بعد خودم به ترتیب درگیر شدیم.بابام هم این ویروسی که به چشم میزنه را خیلی خیلی شدید درگیرش شد و کار به سونوگرافی چشم و سیتیاسکن و اینها کشید اما خدا رو شکر بعد از 10-12 روزه خیلی بهتره اوضاعش.دیروز و پریروز را مرخصی بودم و از شدت بدندرد و بیحوصلگی میخواستم امروز را هم مرخصی بگیرم و حاضر بودم غرغر رئیس گرامی...
ادامه مطلب
اولین بار بود که یه کتاب از دیکنز میخوندم. البته قبلا چند تایی خلاصهی اقتباس شده از آرزوهای بزرگ و الیورتوئیست و دیوید کاپرفیلد و نیکلاس نیکلبی رو توی دوران بچگی و نوجوانی خونده بودم اما خوب این اولین رمانش بود که توی بزرگسالی میخوندم. باید بگم که از قدرت داستانگویی دیکنز و از قدرت خلق فضاش شگفتزده شدم. برای دوران خودش واقعا اعجوبهای بوده و واقعا بیدلیل نیست که کارهاش اینقدر موندگار شدند. اما خوب اطناب و رودهدرازی که ویژگی ادبیات اون دوره هست (قرن 19) توی کتاب دیده میشد. ضمن اینکه داستان خیلی قو...
ادامه مطلب